Autor: 021.rs

Novi Sad
07.07.2017.
11:04 > 12:01
Savet za osobe sa posebnim potrebama razmatrao je odgovor Gradske uprave za građevinsko zemljište i investicije (UGZI) povodom pitanja o dužini rada pojedinih semafora za pešake.
  • Недељко

    08.07.2017 08:01
    Где смо ми?
    Какве баналне проблеме нисмо способни да решимо. Где смо то ми и куда идемо? Нисмо ни за унију са северном Африком, а камоли са Европом.
  • mrs

    08.07.2017 01:16
    Diplome iz Bosne , a profesori na novosadskim fakultetima iz Bosne , Crne Gore i Srbije ostali koji su iz NS su uglavnom politicari koji samo primaju plate...Zanima me i kako bi pesaci prelazili kruzni tok sa frekventnim saobracajem wtf , niste izasli iz NS ...
  • G

    07.07.2017 20:14
    @Pravo na mišljenje - da pojasnim ja vama "gospodine", jer nemate životnog iskustva među ljudima u 21. veku. U srednjem veku je možda bilo normalno građane optuživati paušalno i bez ikakvih dokaza, u ovom međutim nije nikakvo "pravo na mišljenje" da kad nemate nikakve dokaze unapred optužujete građane na osnovu njihovog porekla, a koje čak ni ne znate koje je. Vidite ja recimo mogu da vas nazovem "šovinistom koji nama određuje ko je dođoš a ko nije" jer to jeste, ali ne mogu da vas nazovem "ustašom koji nama određuju ko je dođoš a ko nije" jer ne znam da li to jeste. Vi mešate pravo na mišljenje i pravo na širenje međunacionalne mržnje i netrpeljivosti, koje ni nemate, no, daće Bog, jer takvih kao vi ima sasvim dovoljno i previše, pa ćete se i vi naći na drugom kraju šovinističkog štapa pa onda slobodno ponovo pričajte o "pravu na mišljenje".
  • zakon

    07.07.2017 17:50
    ima vremena kad stupis na pesacki dok je zeleno, jer on ima pravo i kad se upali crveno da predje
  • ne moze ni brze

    07.07.2017 17:43
    @Ja: Kod Norka postoji podzemni prolaz...

    @sprint: Kakvo trcanje?! Ja jos dodatno usporim kod tih besmislenih prelaza
  • Pravo na mišljenje

    07.07.2017 17:41
    Toliko od mene za G
    Da ti pojasnim malo. Jer neaš životnog iskustva na podrućju Jugoslavije, dovoljno.
    U Bosni su se najviše štampale lažne diplome. Takođe, u Bosni je i u vreme Juge a i kasnije bilo mnogo fakulteta koji su se olako i površno završavali.
    Iz takvih fakulteta, izlazili su ljudi koje su samo Bosanci zvali "indžilirima".
    Što ne bi trebalo nikako mešati sa inženjerima, pogotovu onim koji su diplomu dobili pre nesretne Bolonje.
    Zatim, takvi su indžiliri prirodno migrirali i još pre ijednog rata došli u Vojvodinu i Novi Sad.
    Tako da se ne uklapaju u termin dođoša. Više su nekako došli da se dobro udaju za neku našu bogatu devojku.
    Pa su nekako i došli do posla, obično na rukovodećem mestu.
    Vladalo je neko pogrešno mišljenje da su rukovodioci u NS obično iz Montenegra, današnjeg.
    Moje je lično mišljenje da je mnogo veći broj njih došao iz Bosne.
    Tako je došlo do toga da su se dobro situirali još pre rata i počeli da određuju što šta po NS.
    Tako je i neki od njih, citirao bih ga: "- Mene su na fakultetu naučili samo to, da razlikujem diJodu od slona!"
    ILi, kad te indžilir pita: "Kako da proverim akumulator?"
    E, takvi nama određuju vreme i redosled paljenja semafora i zelene talase.
    Naravno, uz rakijicu, onu mekanu, bosansku.
  • khem

    07.07.2017 16:40
    @Zanivetalo
    Ne bi, ali bi bilo zanimljivije :D
  • Ja

    07.07.2017 16:36
    Smanjite malo provizije i biće dovolno para danapravite podzemni prolaz i kod banovine i kod norka!
  • Mika

    07.07.2017 15:58
    Pametni i uceni ljudi su otisli iz Srbije, ovi sto su ostali bolje da upisu fakultet ponovo pa dq uce iz pocetka nego sto se vezbaju na nama. Zaista ne znam do kad ce na takvim mestima samo platu da dobijau a pojma nemaju.
  • G

    07.07.2017 15:49
    Lepo je da smo i na ovakvom članku imali priliku da čujemo "stručno" mišljenje komentatora koji znaju da je baš iz Bosne diploma projektanta, odnosno da su baš "dođoši" ti koji su bahati u saobraćaju.
  • /

    07.07.2017 15:29
    /
    kruzni tok?
    e da komunisti nisu urbicidirali bolje bi bilo obilaziti ceo kvart kao tamo negde
  • Tina

    07.07.2017 15:27
    Ma najbolje da se ukinu pesaci. Smetaju na semaforima, na pesackim prelazima ali najvise na trotoarima ispred kafica i kladionica. Juce prolazim pored jedne pizzerije i moram da obilazim neki crni auto BiH registracije jer je lik izveo devojku na veceru pa valjda da pokaze kako je iznad zakona parkirao nasred trotoara. Ja pitam: "A zasto niste parkirali na parkingu?"...lik me samo pogledao i bez reci nastavio dalje ali devojka se okrenula i pokazala mi svoj dekorativan motiv na noktu srednjeg prsta....gosti u basti ispred pizzerije gledaju i smeju se, bas lepa predstava. I meni je bilo smesno, sama sebi sam bila smesna...kao sto je smesna i ova drzava u kojoj zivimo.
  • Zanivetalo

    07.07.2017 14:46
    Pitanje za ove sto bi tu postavili kruzni tok: Kako bi tek onda pesaci uspevali da predju ovu raskrsnicu kad taksisti i bahati dodjosi ne postuju ni semafor, a kamoli obican pesacki prelaz?
  • sprint

    07.07.2017 14:36
    ako ne moze neka iozbisu prelaz
    MORA da bude duži interval ili ćemo biti bez prelaza jer nema smisla prelaz koji niko ne uspe da predje bez trčanja.
  • sprint

    07.07.2017 14:34
    samo rekorderi uspevaju da predju.
    svi na pripreme.
  • Gradskoj upravi za s

    07.07.2017 14:26
    Sramota!
    Sramotan je odnos ove države prema pešacima.
    Gde su starci, ljudi sa određenom usporenošću zbog bolesti?
    Svaki vozač može da postane invalid i da se na]e u istoj situaciji jednog dana.
    Pa i indžiliri koji projektuju ovakav saobraćaj. Sa svojim diplomama iz Bosne.
  • RIZBO

    07.07.2017 13:33
    A KRUŽNI TOK?
    sa nekom fontanom u sredini? Inače, uvek pitam decu da li da se vratimo pošto je crveno a nismo stigli ni do pola!
  • Podbarac Original

    07.07.2017 13:15
    Netacno
    Apsolutno je netacno,znam iz prve ruke i tvrdim da ne postoje nadlezni a pogotovo strucni,izbegavaju odgovornost jer su diplome kupili ili si iz druge struke a postavljeni su reda radi jer su partisjki kadrovi.Na ovoj raskrsnici interval se moze produziti od 9 do cak 15 sekundi bez ugrozavanja ostalih u lanacu programiranog saobracaja.Covek koji stoji iza ovog odgovora neka uzme svoju diplomu i obrise b...u sa njom.
  • pera

    07.07.2017 13:13
    ..
    Kako ne razumete da se ekipa sad tek uci. Posto nemaju skole, nameste semafor. Pa vide da ne ide, pa mu promene rezim malo, pa vide da ne ide, pa promene na drugi nacin. Itd. Isto kao sto su Zeleznicku raskopavali 5 puta pre koju godinu. Onda su naucili da treba da se napravi plan. I tako, svakim danom su sve bolji u svom poslu.
  • Lena

    07.07.2017 13:04
    ko kaze
    Ja sam danas uspela da predjem raskrsnicu dok je trajalo zeleno - biciklom :)
  • sldflas

    07.07.2017 12:57
    l
    napravite kruzni tok u centru i rešen problem
  • mrk

    07.07.2017 12:56
    a kod rode na keju? bukvalno 4s traje zeleno!!! zbog koga je to tako?
  • Vuk

    07.07.2017 12:50
    Skretanje
    Naravno, trebalo bi produziti zeleno svetlo za pesake za te problematicne raskrsnice, ali prioritet treba da bude da se ukine uslovno desno, odnosno zabraniti skretanje i desno i levo za motorna vozila kada vozilo preseca pesacki prelaz na kojem u tom trenutku traje zeleno svetlo za pesake i u toku zastitnog vremena. Tada bi se indirektno i ovaj problem resio. Novi Sad nije selo i ti zastareli sistemi predstavljaju uzasan stres za pesake i bicikliste, ali i realno veliku opasnost. Verovatno bi doslo do odredjenog usporavanja motornog saobracaja i u startu dodatnog zagadjenja, ali ako bi se paralelno osnazivali alternativni vidovi transporta prvenstveno biciklisticki i javni prevoz, ljudi bi redje sedali u motorna vozila, posto bi im put duze trajao.
  • Jeremija

    07.07.2017 12:33
    Raskrsnicu prolazim i nekoliko puta dnevno ... ne znam za čega služe kamere , ali kada bi na sve četiri strane postavili po saobraćajca da naplaćuju kazne za prekršaje (i to ne zbog pojasa) i pešacima i biciklistima i vozačima , saobraćajna policija bi samo za dan namakla pare za svoje plate , a stoka bi valjda naučila kako treba da se ponaša u saobraćaju .
    BTW , taxisti su na ovoj raskrsnici NAJGORI (čast izuzecima)...
    Nažalost cela država nam je u istom takvom rasulu ... :(
    Dobar vozač poštuje saobraćajne propise , a najbolji propuštaju .... PODRŽAVAM .
  • ne moze ni brze

    07.07.2017 12:26
    Sto se mene tice - i ne mora. Ja da trcim necu, a zabole me koje je svetlo na semaforu kad zavrsim prelazak
  • sldflas

    07.07.2017 12:10
    l
    napravite kruzni tok u centru i rešen problem
  • Nervirach

    07.07.2017 12:05
    Nema mogucnosti po recima zaposlenih u banovini i ovih okolo nje. jadni.
  • Vojvosadjan

    07.07.2017 12:04
    Popularni raskrsnica kod Cak Norisa, jedino on stize da je predje. Inace obozavam formulacije kako nesto ne moze.. u praksi se u 99% slucajeva pokaze da moze.
  • Serbus

    07.07.2017 11:49
    Naravno da nema mogucnosti, iskreno su rekli..kadar u kontroli saobracaja je vrhunski kao i sav ostali u srbiji..
  • Joka

    07.07.2017 11:39
    "Uprava je navela da na semaforu na uglu Bulevara Mihajla Pupina i Ulice Žarka Zrenjanina nema mogućnosti da se produži trajanje zelenog svetla."-a razlog je?Možda bi Usain Bolt stigao do preko-puta za pet sekundi...
  • khm

    07.07.2017 11:37
    U neko razmnije vreme, na ovoj raskrsnici je bio kružni tok.
    Eto prilike da se napravi ponovo, sa sve mondenom neon-pevljivom fontanom. BG kaže da ima viška novaca u svom budžetu pa bi mogli malo da se otvore...
  • Inovator

    07.07.2017 11:22
    Snadjite se
    Izgradite onda pokretnu taku koja ce za 9 sekundi prebaciti sve na drugu stranu...
    Diskriminacija...
    Stari i bolesni i hendikepirani treba da idu na druge prelaze jer ste nesposobni da nesto pametno smislite!

Komentari čitalaca na objavljene vesti nisu stavovi redakcije portala 021 i predstavljaju privatno mišljenje anonimnog autora.

Redakcija 021 zadržava pravo izbora i modifikacije pristiglih komentara i nema nikakvu obavezu obrazlaganja svojih odluka.

Ukoliko je vaše mišljenje napisano bez gramatičkih i pravopisnih grešaka imaće veće šanse da bude objavljeno. Komentare pisane velikim slovima u većini slučajeva ne objavljujemo.

Pisanje komentara je ograničeno na 1.500 karaktera.

Napiši komentar


Preostalo 1500 karaktera

* Ova polja su obavezna